همه چی درباره هیونگ


عشق فقط دابل اس

خدایااسمانت متری چندزمینت دیگربوی زندگی نمی دهد

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح

آیا می دانستید هیونگ جون تا حالا دوچرخه سواری بلد نبوده اما به خاطر برنامه تلویزیونی كه اجرا می كرده مجبور شده بره دچرخه سواری یاد بگیره

آیا می دانستید كه هیونگ جون به سختی می تونه با حیوانات رابطه برقرار كنه .. و حیوانات به سختی دوستش دارن .. اما عاشق حیواناته و یه سگ داره به نام شكلات ..

 آیا می دانستید هیونگ جون در 14 سالگی از روی سرسره افتاده و دو روز بیهوش بوده …

 آیا می دانستید هیونگ جون از مدل دندوناش خوشش نمی یاد …

آیا می دانستید شماره پای هیونگ جون 46 است...

آیا می دانستید هیونگ جون به هیون جونگ وابسته هست چون كه از وقتی كه وارده گروه شده همیشه در هر لحاظ ازطرف هیون جونگ حمایت شده

آیا می دانستید جونگ مین و هیونگ جون با هم نمی تونن و بی هم نمی تونن

- آیا می دانستید هیونگ جون در دختر ها عاشق لب و كمرشونه و اول به اون قسمت از دختر توجه می كنه …(پسربدهیونگ این کاروخوب نیستااااااااااا )

آیا میدانستید هیونگ جون وقتی كه كاری رو خراب می كنه معمولا سرش رو یه جا قایم می كنه … یا با دستاش سرش رو می پوشونه …

آیا می دانستید هیونگ جون در گروه هم پر سر و صدا ترینه هم با احساس ترین و هم كسی كه بیشتر اذیت می كنه …

آیا می دانستید هیونگ جون از مادرش خیلی میترسه اما درواقع عشق مادرشه

آیا میدانستید هیونگ جون و یونگ سنگ همیشه از استیوی وندر الهام گرفتن در كاراشون

- آیا میدانستید اسم برادر هیونگ جون كی بوم هست

اگه دوست دختر شما در شب كریسمس با یك لباس باز و یا یك لباس شب روبروی شما ظاهر شود نظر شما در ارتباط چیه ؟؟

هیونگ جون : من نمی توانم اون رو اینجوری ببرم .. چون هر چی باشه دوست دختره من هست (حال می کنید غیرت و!)

آیا در شب كریسمس اعلام عشق می كنید ؟؟

هیونگ جون : پوشیدن یك كت ضخیم و یك پتو دونفر به دور هم می پیچیم و پیدا روی می كنیم در شب برفی و بعد در گوشش عشقم رو اعتراف می كنم و بعد در همون حالت می بوسمش (واو چه رمانتیک هیونگم!)


دوست دخترتون رو در كریسمس كجا می برید ؟؟

هیونگ جون : اول با خانواده ام آشنا می كنم .. بعد هم به همراه خانواده به پیك نیك میرویم .. و ماهگیری یك روز خوب با او و خانواده ام … بعد هم شب رو باهم هستیم و یك شب خوب رو با عشقمون رقم می زنیم …. (ببین هیچی و از خانواده پنهان نمی کنه....راستی چریان شب خوب چیه!!!؟)

شما یك روزتون رو برای عشقوتون برنامه ریزی كنید تو این برنامه عشقتون رو كجا می برید ؟؟


خب من می برمش رستوران برای خودن سوپ دامپك(راست میگه من و برد!!!!!!!!!!!)


تا حالا شده یه كار احمقانه انجام بدین و عشقتون رو به یه نفر اعتراف كنین ؟؟

هیونگ جون : خوب من یه بار شجاعتم رو جمع كردم .. تا بهش اعتراف كنم .. یك جعبه شكلات گرفتم اول .. بعد یه نفس عمیق كشیدم .. رفتم كنارش و اول شكلات رو بهش دادم .. و خواستم بگویم كه .. كه شكلات رو به سینه ام كوبید .. .. و بعد از كنارم رد شد و با شدت اعصبانیت فریاد زد : برو گم شو و بعد دوباره فریاد زد همچین فكری نكن … (خدااااااااااااااااای من...خاک بر سر همچین ختر احمقی...خودش بره گمشه بی ادب!یکی من و بگیره............!)

همسر آینده شما باید چطور باشد ؟؟

هیونگ جون : مثل یك دوست برای من باشد .. در كارها و مخارج خانه با من همكاری كند من نیز در كارهای خونه مثل شستن ظرف ها با او همكاری خواهم كرد .. بتونم باهاش راحت حرف بزنم و تمام مشكلاتم رو بگم .. آرامم كنه .. در كنارش احساس آرامش كنم .. این باعث میشه در كنار هم احساس آرامش كنیم .. (یه دفعه بگو سرور باشه دیگه...بچه ها هیونگ داره من و میگه ها!!!!)


یك لحظه چشم هاتونو ببنید و برین آینده … و تصمیمتون برای ازدواج رو برامون بگین … ؟؟

: من احتمالا كسی رو مدت هاست كه دوست دارم و به آن مرحله رسیدم كه می خواهم باهاش ازدواج كنم … اول برداشت من این هست كه من ارزش او را بدانم و او ارزش من را … پس اگر این طور باشد این زندگی تا آخر عمر خواهد رفت .. شریك زندگی من باید ساده و خالص و مهربان باشد … و این برای مهم است كه باعث میشود او تمام زندگی من باشد


.از بین اعضا كی از همه خجالتی تر و درونگراتره؟ كی از همه فعالتر و برونگراتره؟كی دوست داره جك بگه؟كی بیشتر ازهمه گریه میكنه؟كی همش دنبال آینست؟

هیونگ:به عنوان كسی كه خیلی گریه میكنه مجبورم اعتراف كنم كه اون منم
وقتی من یه هدیه ی غیر منتظره میگیرم برای مثال كارتهایی كه طرفدارا خودشون ساختن من خیلی تحت تاثیر قرار میگیرم و گریه میكنم...


نظرات شما عزیزان:

1280
ساعت21:31---16 ارديبهشت 1392
پس جواب بقیه ی سوالا رو نداد؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌هآ: <-TagName->
♥ یک شنبه 15 ارديبهشت 1392برچسب:, ♥ 15:25 بـ ه قـلمـ ساراکریمی ♥



طراح : صـ♥ـدفــ